Saturday, July 31, 2010

Reggata 2010

Regatta 2010
Emarek aku gi outng ngan Zabba Zek, gi ngambar Regatta, seperti yg di jangkan, ramie photographer akan "ngarey" di waterfront ya, sik kira lah local atau warga tempatan, semua nya makey tele aka zoom lens, mun takat makey kit lens biasa kompom sik nampak, tapi aku jak bak lomo, rasa minat aku ngan lomo dah kedak isik ngan kuku, cuma malangnya cuaca tek sik ngizin gilak nak main lomo, tiba2 jak ujan. infact tahun tok, tahun first aku ngambar tuk regatta, mun sik tegal mok main lomo sik betah juak aku mok pg, aku tok ada jenis sik suka tempat crowded gilak. Apa  yg dpt ku simpolkan dr event tok, ialah semangat juang daknya, aku selute semangat mok menang daknya ya, mun salah sorang dr daknya sik ngayuh kompom kapal ya sik laju nak, dan semangat camyalah perlu ada dalam drik aku juak tuk berjaya dalam hidup.

No comments:

Post a Comment